Witamy na stronie Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim   Click to listen highlighted text! Witamy na stronie Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
Ważna informacja dla osób niedowidzących

Informacja medyczna: 22 755 90 49

Dofinansowanie ze środków Budżetu Państwa Projekty współfinansowane z funduszy unijnych English VersionChange language

Poradnia Zdrowia Psychicznego

Strona główna » Poradnie » Poradnia Zdrowia Psychicznego

UWAGA!!!
W czasie trwania pandemii rejestracja do poradni odbywa się wyłącznie telefonicznie lub drogą mailową pod adresem: informacja@szpitalzachodni.pl

Telefon do Rejestracji:
(22) 755 91 28

Rejestracja jest czynna:

  • poniedziałek 8:00 – 15:00
  • wtorek 8:00 – 15:00
  • środa 8:00 – 15:00
  • czwartek 8:00 – 15:00
  • piątek 8:00 – 15:00

W Poradni pracują:

lekarze psychiatrzy

  • lek. Andrzej Bączkowski – Kierownik Poradni

psycholodzy

  • mgr Eliza Osińska
  • mgr Iwona Tomczak

psychoterapeuci

  • mgr Radosław Zieliński
  • mgr Magdalena Troszyńska

Depresja – poradnik dla pacjentów i ich rodzin
(plik .pdf do pobrania)

WAŻNE INFORMACJE DLA PACJENTA

1. ROZPOCZĘCIE LECZENIA SPECJALISTYCZNEGO

– Do PSYCHIATRY – rejestracja na wizytę pierwszorazową odbywa się bez skierowania. Zapisu można dokonać osobiście lub telefonicznie.

– Do PSYCHOLOGA – rejestracja na wizytę pierwszorazową odbywa się na podstawie skierowania do poradni specjalistycznej, które pacjent otrzymuje od lekarza ubezpieczenia zdrowotnego (lekarz rodzinny lub lekarz specjalista świadczący usługi w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia).

– Do PSYCHOTERAPEUTY – rejestracja na wizytę pierwszorazową odbywa się na podstawie skierowania do poradni specjalistycznej, które pacjent otrzymuje od lekarza ubezpieczenia zdrowotnego (lekarz rodzinny lub lekarz specjalista świadczący usługi w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia).

Zapisu można dokonać osobiście pozostawiając w rejestracji oryginał skierowania lub telefonicznie, wówczas skierowanie należy dostarczyć do szpitala w ciągu 14 dni.

2. KOLEJKA OCZEKUJĄCYCH
Zgłaszając się do placówki ze skierowaniem, pacjenta obowiązuje kolejka oczekujących.
Narodowy Fundusz Zdrowia na bieżąco monitoruje czas oczekiwania na przyjęcie we wszystkich poradniach.
Pierwszy wolny termin w naszej Poradni oraz innych placówkach można sprawdzić dzwoniąc na infolinię NFZ pod numer 800-190-590 lub na stronie internetowej: Sprawdź czas oczekiwania na leczenie

3. KONTYNUACJA LECZENIA
Pacjenci objęci leczeniem w naszej poradni mają ustalany indywidualny plan leczenia.
Lekarz specjalista, podczas każdej wizyty, decyduje o dalszych etapach procesu leczniczego i informuje pacjenta o terminie następnej wizyty.
Po wyjściu z gabinetu należy zapisać się w rejestracji na kolejną wizytę – zgodnie z planem leczenia.

4. ZAKOŃCZENIE LECZENIA
Po zakończeniu leczenia w poradni specjalistycznej, na życzenie pacjenta wystawiane jest zaświadczenie o zakończeniu leczenia.
W przypadku konieczności kontynuacji leczenia u innego specjalisty lub w innej placówce, pacjent może uzyskać kopię dokumentacji medycznej z tutejszej poradni; tym celu należy złożyć wniosek w kancelarii szpitala.

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny
Szpital Zachodni
im. św. Jana Pawła II

ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

Biuletyn Informacji Publicznej
Fundusze Europejskie
© Copyright 2018 Szpital Zachodni | Realizacja MediaHealth
Kliknij, aby wysłuchać zaznaczony tekst