Witamy na stronie Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim   Click to listen highlighted text! Witamy na stronie Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
Ważna informacja dla osób niedowidzących

Informacja medyczna: 22 755 90 49

Dofinansowanie ze środków Budżetu Państwa Projekty współfinansowane z funduszy unijnych

Polityka jakości

Strona główna » Szpital » Polityka jakości

Pełnomocnik Dyrektora d/s Zintegrowanego Systemu Zarządzania
mgr Agnieszka Jeziorska

Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Zachodniego im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim wynika z misji SPS Szpitala Zachodniego, która brzmi: „Dążenie do zapewnienia Pacjentom Szpitala Zachodniego wysokiej jakości usług leczniczych i pielęgnacyjnych.”.

Dbając o utrzymanie najwyższej jakości usług medycznych świadczonych naszym Pacjentom, wdrożyliśmy i utrzymujemy Zintegrowany System Zarządzania obowiązujący zgodnie z normami PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO 14001:2015 i PN-EN 18001:2004. Nasza polityka jest skierowana na zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańcom powiatu grodziskiego i ościennych powiatów oraz świadczenie pomocy wszystkim zgłaszającym się Pacjentom. Związana jest z poprawą dostępności do świadczeń zdrowotnych, a także zapewnieniem ich wysokiego poziomu medycznego, organizacyjnego i etycznego.

Polityka Jakości:

  1. Zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańcom powiatu grodziskiego i świadczenie pomocy wszystkim zgłaszającym się Pacjentom
  2. Zapewnienie wysokiego poziomu medycznego, organizacyjnego i etycznego świadczeń zdrowotnych
  3. Ciągłe doskonalenie skuteczności Zintegrowanego Systemu Zarządzania przy utrzymaniu efektywności ekonomicznej organizacji.
  4. Zapobieganie powstającym zanieczyszczeniom oraz optymalizacja ilości odpadów powstających w wyniku działalności Szpitala Zachodniego.
  5. Spełnianie wymagań prawnych i innych wymagań dotyczących zarządzania jakością i środowiskiem.

Dyrekcja deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu we wdrażaniu, utrzymaniu i doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Czyni wszystkich pracowników Szpitala Zachodniego odpowiedzialnymi za realizację Polityki Jakości w odniesieniu do ich stanowisk pracy i zobowiązuje do wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia procesów i usług.

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny
Szpital Zachodni
im. św. Jana Pawła II

ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

Biuletyn Informacji Publicznej
Fundusze Europejskie
© Copyright 2018 Szpital Zachodni | Realizacja MediaHealth
Kliknij, aby wysłuchać zaznaczony tekst